Interview in de Stad Amersfoort Noord

Interview Stad Amersfoort

Wat doe je als je wordt gevraagd om mee te werken aan een interview over mensen in de noordelijke wijken van Amersfoort? Aan meewerken natuurlijk en zo meld ik mij op een woensdagmiddag bij de betreffende journalist. Haren gekamd, nette kleding aan en vooraf snel een online cursus ‘mediatraining’ gevolgd, dan kan het niet fout gaan. Ook al kan ik zo nu en dan minder genuanceerd uit de hoek komen, ik sta altijd voor de volle 100% achter mijn woorden en zal mij niet snel verschuilen achter ‘de journalist heeft mijn woorden uit zijn verband gerukt’ of meer van dat soort uitvluchten.

Daar hoef ik niet bang voor te zijn. De journalist, Hans Vos, heeft er een leuk artikel van gemaakt, waar ik niks op heb aan te merken. Niet zo verwonderlijk, want Hans Vos is een zeer ervaren journalist die goed en prettig schrijft.

Uiteraard zeg ik: meer weten over knip-en-plak-sites, hardlopen, oordopjes, fashionlopers en elpee’s? Lees het artikel, waarvan ik middels kopiëren en plakken een leesbare afbeelding heb gemaakt. Voor degene die denkt ‘héé, ik mis de sponsoruitingen die je meestal ziet op de foto van een sporter‘. Klopt, voorlopig ben ik mijn eigen sponsor.

Dit bericht werd geplaatst in Hardlopen, Persoonlijk, Sport van Sporter 2015 en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

